وب اپن پنجره ای همیشه باز

برترین وبلاگ آموزشی و دریافت فایل

وب اپن پنجره ای همیشه باز

برترین وبلاگ آموزشی و دریافت فایل

Opera 9.02

opera9-2.png

Opera is a fast, secure, configurable, and standards compliant Internet/intranet browser that also includes a newsreader and mail client. Opera gives you the freedom to run multiple windows without opening up other instances and many more features that make it a great choice for the serious web enthusiast. Opera comes with tons of features, including 128bit encryption, enhanced security for your online transactions, advanced download support features, cookie management and many more. Additional features include built-in download manager, integrated mail client with spam filter, skin support, mouse gestures pop-up killer, one-click log-in to password protected sites and more.

Download Freeware Opera 9.2 Now!!!

idImager 3.4

t_idimager.jpg

idImager is a full featured image viewer and organizer with additional options to create thumbnail galleries from your collections. The viewer includes features like image conversion, slideshows, thumbnail views, full-screen view, image editing, effects and more. You can assign keywords and ratings to your images and the program automatically categorizes them based on the assigned criteria. The web publishing features include customizable templates with support for scripting and built-in FTP upload. It also includes a Digital Camera wizard to import pictures and an email function to easily send optimized (smaller) versions of your images via email. idImager supports all popular image formats, including JPG, BMP, GIF,TIF and many others, as well as Canon Raw formats.

 Download

چگونه یک SMTP سرور پیدا کنیم

پیدا کردن SMTP سرور کار سختی نیست. اگرچه از اکثر SMTP Server ها می‌توان به هر کسی E-mail زد ولی من همیشه توصیه می‌کنید از SMTP Server ی استفاده کنید که مربوط به به Mail Box قربانی است. برای مثال فرض کنید که می‌خواهید به کسی fake mail بزنید و اون شخص mail box اش در یاهو است. در این حالت من ترجیح می‌دم که از SMTP Server های سرور یاهو استفاده کنید ( اگرچه از هر سرور دیگری برای این کار می‌تونم استفاده کنید ).
اگرچه ما عبارت fake mail (ناشناس) برای این نوع E-mail ها استفاده می‌کنیم ولی باید توجه کنید که در مواردی خاص می‌شود شما را ردیابی کرد. به عنوان مثال ip شما از مواردی است که همراه با E-mail ارسال می‌شود. پس در انتخاب SMTP Server باید دقت کرد (بعضی SMTP Server ها هستند که حتی ip شما را ارسال نمی‌کنند و این یعنی نهایت ناشناسی).
نکته بعدی این است که بعضی SMTP Server ها یه کم باهوش عمل می‌کنند به طوری که در نهایت E-mail ارسالی حداقل برای اشخاص حرفه‌ای ماهیتش (fake بودن) قابل تشخیص خواهد بود (یعنی می‌فهمند که این یک fake mail است نه یه E-mail واقعی). پس این هم در انتخاب SMTP Server مهم است که باید از SMTP Server هایی استفاده کنیم که در نهایت حماقت باشند!
بازم یه نکته دیگه، SMTP Server در نهایت روی یک سرور قرار دارد پس در نهایت آدرس آن چیزی مثل mail.far30.com، mx01.hotmail.com و ... خواهد بود.
حالا که معیارهای مهم برای انتخاب SMTP Server را شناختیم، حالا وقتش است که عملا یه SMTP Server پیدا کنیم:
?- یکی از ساده‌ترین راه‌ها استفاده از سایت‌هایی مثل google است که با جستجوی عبارت SMTP Server هزاران سرور پیدا کنیم.
?- استفاده از SMTP Server سایت دانشگاه‌ها. تجربه برام ثابت کرده که این روش یکی از بهترین‌هاست.
?- استفاده از یک سری SMTP Server های مشهور.
حالا روش را عملا نشونتون می‌دم:
اول باید یک سرور را مشخص کنید که از طریق آن می‌خواهید fake mail را بفرستید. همان‌طور که قبلا گفتم اگر مثلا می‌خواهید برای یه نفر که mail box او در یاهو است، fake mail بزنید، سرور را همان سرور در نظر بگیرید یعنی از خود yahoo.com برای ارسال استفاده کنید.
بعد باید ببینید که در این سرور کدام subdomain باید استفاده کنید (یعنی اینکه SMTP Server سرور آدرسش، mail.yahoo.com است یا mx.yahoo.com است یا چیز دیگر). برای این کار دو روش را می‌گم:
?- از nslookup استفاده کنیم:
با nslookup قبلا آشنا شده‌اید. اول باید با whois یک name server پیدا می‌کردیم و بعد از طریق آن سایت را nslookup می‌کردیم (اگر فراموش کرده‌اید، درس ? و ? را دوباره بخوانید. مثلا می‌خواهم SMTP Server مربوط به takcrack.com را پیدا کنید. اول یک whois می‌کنید و می‌بینم که name server سایت، s1.sazin.com و s2.sazin.com است. حالا nslookup می‌کنید و آن سطر هایی را می‌خوانم که با نام MX مشخص شده است و ? تا آدرس می‌بینم که عبارتند از Takcrack.com و mail.Takcrack.com پس SMTP Server های سایتTakCrack.com همین دو آدرس است. در نتیجه اگر بخواهم از سایت takcrack.com برای ارسال fake mail استفاده کنید، از این آدرس‌ها باید بهره‌ گیرم.
?- استفاده از بعضی سایت‌های خاص:
یکی از این سایت‌ها
http://www.mob.net/~ted/tools/mx.php3 است. در این سایت، نام سایت را می‌نویسید و دکمه lookup را کلیک می‌کنید. مثلا من نوشتم yahoo.com و به نتایج زیر رسیدم:
Domain Server: ns.mob.net
yahoo.com mail is handled by 5 mx4.mail.yahoo.com.
yahoo.com mail is handled by 1 mx1.mail.yahoo.com.
yahoo.com mail is handled by 1 mx2.mail.yahoo.com.

Domain Server: ns.cw.net
yahoo.com mail is handled by 5 mx4.mail.yahoo.com.
yahoo.com mail is handled by 1 mx1.mail.yahoo.com.
yahoo.com mail is handled by 1 mx2.mail.yahoo.com.

مشخص است که SMTP Server های سایت yahoo.com عبارتند از: mx1.mail.yahoo.com , mx2.mail.yahoo.com , mx4.mail.yahoo.com

از NTFS به FAT32

شاید تا به حال به فکر افتاده باشید که فرمت درایو های خود را از  NTFS به FAT32 یا به FAT تبدیل کنید برای این کار کافی است در قسمت Run  دستور Cmd را تایپ کنید و Ok کنید . حالا  دستور زیر را دقیق اجرا کنید .
برای تبدیل به NTFS دستور زیر را تایپ کرده و Enter کنید .
                     convert DriveName: /fs:ntfs  یا convert f: /fs:ntfs /v
مثلا : convert f: /fs:ntfs این دستور فرمت درایو F را هر چه که هست به فرمت NTFS تبدیل می کند .
حالا اگر بخواهید از فرمت NTFS به فرمت FAT32 یا FAT کافی است عملیات بالا را انجام داده فقط بجای قسمت NTFS فرمان قبل FAT  یا FAT32  را وارد کنید .
 ( توجه داشته باشید که اطلاعات شما در درایو باید قبلا فرمت شده باشد )